Bee in Media stroomlijnt met Naviga Ad de workflow van a tot z
Met het ondertekenen van het contract met de Scandinavische softwareontwikkelaar Naviga enkele weken geleden heeft Bee in Media koers gezet naar de optimalisatie van een groot aantal belangrijke onderdelen en processen binnen de bedrijfsvoering. Hiertoe zal het pakket Naviga Ad in gebruik worden genomen.
Het pakket Naviga Ad bevat een aanpasbare toolset. Hiermee is het mogelijk om alle stadia van de mediaproductie – van CRM tot verkoopsysteem, van order-entry tot facturatie en natuurlijk het productiesysteem voor online en print te integreren binnen één systeem. Doel van deze grote investering is om – mede door de talrijke functionaliteiten voor bijvoorbeeld rapportage en monitoring – tot een zo efficiënt en optimaal mogelijk functionerende workflow te komen.
Naviga Ad zal in de vorm waarin het wordt geïmplementeerd voor zowel Bee in Media als haar klanten (waaronder Mediahuis) de nodige meerwaarde gaan bieden. Zo kunnen werkzaamheden met betrekking tot de orderverwerking (inclusief alle relevante info m.b.t. klant, content en productiestatus), de traffic en de status van de print- en online advertenties vanuit één applicatie worden uitgevoerd en gemonitord.
Met de ingebruikname van Naviga Ad kan Bee in Media zich nóg nadrukkelijker focussen op het efficiënter realiseren van print- en online media en het verder uitbreiden van de mediadienstverlening op de markt.
Vanzelfsprekend beantwoordt deze technologische innovatie ook aan het streven om inkomsten te optimaliseren, marges te behouden en kosten te verlagen, zodat onze klanten tot in lengte van dagen kunnen profiteren van de beste service met het beste resultaat.
Naviga staat te boek als een bedrijf met de meest effectieve en efficiënte softwareoplossingen voor mediabedrijven op het gebied van print en online media. Het nieuwe systeem zal vanaf januari 2022 gefaseerd worden ingevoerd.