Webshop laten maken | Zorgeloos online verkopen.

Bee in Media is een media- en reclamebureau dat zich richt op het verbeteren van de online en offline identiteit van bedrijven van klein tot groot. Laat u verrassen door onze creativiteit.

Info:

My Portfolio

  /    /  Webshop Vis & Co

Webshop Vis & Co

Webshop Vis en Co.

Een webshop is essentieel als extra verkoopkanaal om klanten te bereiken. Bee in Media heeft het branding-proces van Vis en Co op zich genomen en samen met een plan opgesteld om de webshop en marketinguitingen te optimaliseren. Het doel was om de klanttevredenheid van Vis en Co te vergroten en meer omzet te genereren.

Webshop maken, waar letten wij op?

De doelgroep als centraal vertrekpunt.

Bij het maken van een website of webshop staat de doelgroep altijd centraal. De informatie op de website moet daarom aansluiten op de wensen van de doelgroep.

Website die gebruiksvriendelijk is.

Naast de informatie is er ook gekeken naar de gebruiksvriendelijkheid van de website. Is de website wel overzichtelijk en makkelijk te navigeren? Hoe vlot laadt de website? En hoe functioneert deze op mobiele apparaten, zoals telefoons en tablets?

Een betrouwbare website. 

Een webshop moet altijd op diverse punten beveiligd zijn omdat klanten vertrouwelijke informatie achterlaten, zoals persoonlijke en betalingsgegevens. De webshop moet daarom beveiligd zijn met SSL-certificaten en de betalingsprocessen goed beveiligd hebben. Door een betrouwbare webshop te hebben, zal het vertrouwen van klanten in het bedrijf groeien en bijdragen aan hun tevredenheid.

Productfotografie.

Een website of webshop moet niet alleen functioneel zijn, maar ook visueel aantrekkelijk. Onze ontwerpers hebben de huisstijl van Vis en Co verfrist en de productfotografie heeft een belangrijke rol gespeeld in het visuele aspect van de website.

Marketing.

Bij Bee in Media gaat onze dienstverlening verder dan alleen het maken en ontwerpen van een website. Wij zorgen er ook voor dat de marketing van onze klanten optimaal wordt verzorgd. Bij Vis en Co hebben gekeken naar kansen, mogelijkheden en valkuilen. Op basis van deze bevindingen hebben we verschillende online en offline marketingkanalen ingezet om het bereik van Vis en Co te vergroten. Zo hebben we niet alleen ingezet op social media maar ook flyers en folders verspreid. Een voorbeeld van onze ideeën is het ‘te goed om weg te gooien’ pakket, wat niet alleen een groot succes is geworden voor de webshop maar ook voedselverspilling tegengaat. Door deze gerichte aanpak hebben we de naamsbekendheid van Vis en Co aanzienlijk vergroot en bijgedragen aan hun online en offline succes.

Klanttevredenheid en omzetgroei waren de doelen van Vis en Co. Door middel van een nieuwe website, aangepaste branding en marketingstrategieën, zowel online als offline, hebben we deze doelen bereikt.

Category:
× Hoe kan ik je helpen?