Bee in Media is een media- en reclamebureau dat zich richt op het verbeteren van de online en offline identiteit van bedrijven van klein tot groot. Laat u verrassen door onze creativiteit.

Info:
My Portfolio
  /    /  Samen aan de slag, dat is het motto van Leer-recht

Samen aan de slag, dat is het motto van Leer-recht

Samen aan de slag, dat is het motto van Leer-recht. En dat deden wij, wij gingen samen met Leer-recht aan de slag om een nieuwe identiteit /branding met bijpassende website te ontwikkelen wat bij hun visie, missie, waarden en doelgroep aansluit.

De visie, missie en waarden van Leer-recht:
– Een lerend netwerk
– Duurzame en sterke waarde binnen het Limburgse onderwijs- en jeugdhulplandschap
– Jongeren in hun kracht helpen zetten
– Vlaamse krachtlijnen vertalen binnen Limburg
– Verduurzamen, borgen en verbreden van nodige praktijken
– Lerende netwerken faciliteren (verbinden)
– Signaleren naar partners, de overheid
– Inspireren

Aan de hand van deze informatie zijn wij begonnen aan ons onderzoek. Uit dit onderzoek is gebleken dat de kleur groen de best bijpassende kleur is bij hun visie, missie en waarden, dit gekoppeld met een moderner ontwerp voor hun website die toegankelijk is voor hun doelgroep.

Van onderzoek naar een complete huisstijl:
Aan de hand van het onderzoek is er gekozen voor een zachte kleur groen die het toegankelijkheid / openheid geassocieerd wordt en wat sterk past bij hun ideaal van verduurzamen.

Door middel van het onderzoek zijn wij gaan focussen op twee keywoorden, leren & samen. De twee woorden die centraal staan bij Leer-recht. Vanuit dit oogpunt hebben wij een woordspin gemaakt en alle belangrijke keywoorden eruit gehaald en dit vertaald in een nieuw logo voor leer-recht. Hieruit zijn twee boeken ontstaan die een hart vormen, samen leren.

De stijl van het logo hebben wij doorgevoerd in het website-ontwerp waarbij de kleur de toegankelijkheid en openheid uitstraalt. Dit zorgt ervoor dat het goed aansluit bij hun doelgroep.

Category: